NuffnangX

Friday, February 11, 2011

Penakut

kejadian berlaku pada petang semalam
macam biasa la
puk0l 5 lebih aku akan mandikan umar
n d way pergi ke bilik air
tetiba aku dengar bunyi shhhhtttttttttttttttt


hah biar betik
macam bunyi ular
memang rasa cuak gila la
pergi ke depan semula
kejutkan s0bri
time tu adik aku nie tengah tid0r
baru balik kerja


bila aku cakap ada ular kat dapur
terus dia cakap maner ada la
aku paksa jugak s0bri bangun
dia bangun pun macam nak taknak jea
pergi ke dapur pun terdengkit-dengkit berjalan
jauh lagi dari dapur tapi macm taknak pergi
pastu cakap maner ader ular
geram jea aku teng0k adik aku tu


terus aku panggil mak
jadi aku dengan mak la pergi menyiasat ke dapur
teng0k betul @pun tidak ada ular di dapur
semua ceruk la kami check
pastu aku dengar lagi bunyi tu
jeguk plak ke bilik nasir
pastu terus aku tergelak
mak pun jeguk jugak
terus kami cakap
"alahai c0melnya"
laaaa rupa2nya anak kucing
garang betul anak kucing nie
bila nak pegang jea
terus anak kucing nie buat macam suara ular
check punya check
ada 4 ek0r anak kucing dalam bilik nasir
entah bila la mak kucing nie masuk ke dalam rumah
bawak anak-anak dia


memang c0mel
tak b0leh ambil gambar anak kucingkan
nanti ada yang mati :D

6 kata-kata indah:

ita cutevirus said...

ena,
comel betul la umar...
serius lama tak singgah sini...
tak tau la pulak ena dah bersalin...
tahniah ye ena..
[apsal komen ni takde kene-mengena ngan topic???]

✿ etiey ✿ said...

zhena.. sama dgn ita. serius lama giler tak mai sini. bila dtgnya umar? tahniah beb...

A N A K - A N A K K U said...

hahahaha...eeeeeee aku geli anak kcing, coz mcm tikus...hahahaha

atty's said...

nasib kucing ye na..risau kot betul2 ada ular

Jom baca: Senyum Lebar

chugie said...

selamat anak kucing!

yeke x leh snap gambar anak kucing?

Zura said...

hehehe...aku pun pnah jgak dgr cm tue na..kalau ambik gmbar anak kucing nti kucing mati..br2 nie aku ada buat sekali betul anak kucing aku mati...tp mungkin kebetulan kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha