NuffnangX

Thursday, August 23, 2012

Kacau Dodol

wah nie 1st time family aku buat dodol
memula aku macam pelik jugak bila mak cakap nak buat dodol
ialah siapa la nak mengacau nanti bila nak buat dodol
mak cakap bila lagi nak tunjuk pada cucu cara-cara nak buat dodol
aku cakap pulak dahhhh

jadi 17hb yang lepas
2 hari sebelum raya
kami sekeluarga mengacau dodol
dalam sejarah hidup aku la nie
dodol stail melaka
hanya santan dan gula sahaja
tak letak gula merah pun

masa dalam cair tu
kami yang perempuan gagah lagi nak mengacau dodol
tapi bila dah likat perghhhhhh memang angkat bendera la
tak larat nak angkat sudip pun :D
jadi bila sudah likat memang pass pada orang lelaki sahaja
sambil mengacau sambil tergelak-gelak
memang happening sangat

dodol yang sudah mula likat
payah betul la mengacaunya

umairah cakap macam atok dalam upin ipin jea
emmmmm pengaruh kartun betul la umairah nie

jom layan keluarga aku mengacau dodol





korang pernah kacau dodol tak 
seronok tau :D

4 kata-kata indah:

munna said...

baru tahu dodol melaka tak bubuh gula merah ye....

atty's said...

dah lama tak kacau dodol

~ain said...

dulu , masa nenek ada mmg kacau dodol. sejak nenek meninggal, takde sape nak rajin dah. semua main order je..

Ya ALya said...

selalu kacau dodol...tp dh 2 tahun tak buat...suka mkn dodol time panas2 je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha