NuffnangX

Friday, December 2, 2011

Merempit Naik Motor

petang semalam balik kerja naik motor
merempit naik motor nasir
masa nak naik motor tu aku rasa ada lajugak 2 3 kali
try naik tapi tak pass-pass jugak
bila naik kain mesti tersangkut - padan muka saper suruh pakai kain tu ngam-ngam jea
kan dah susah nak naik motor
semalam tak bawak kereta sebab sayang hantar aku ke ofis
balik tu yang kena fikir siapa kena ambil
nak minta sobri ambil dia keluar dari kilang lambat plak
cuma nasir jea la pilihan terakhir
tak kesah la beb asalkan sampai rumah
bila naik mootor nie, nasir suka la sangat bawak motor dengan laju
bila dengar aku terjerit-jerit kat belakang lagi la laju dia bawak
aku dah ketuk helmet dia pun buat bodoh jea
berhenti di simpang traffic light ketawa terkekeh-kekeh nasir
kuang ajor punya adik

sebelum merempit kita bergambor dulu
nasir memang dah faham sangat perangai aku yang satu nie
apa-apa pun kena bergambar jugak



ambil umairah dahulu di nursery


bila nampak pak chu dia terus happy


yeaaaa naik motor..best la hari nie ibu naik motor..

tersepit umairah di tengah gara-gara ibunya kedebapan hehehehhehe
sampai jugak di rumah dengan selamat
aku tak pakai helmet pun
nasib baik la perjalanan hanya 15 minute jea
tawakal sahaja la

2 kata-kata indah:

Qaseh said...

hu huu bestnye naik motor...

dah lama xnaik moto sejak ada keta ni.

saya said...

hello..heloo pulisii... sini ada orang naik motor tak pakai helmet.. tettttt... hehehhehee... sian umairah tersepit kat tengah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha