NuffnangX

Thursday, December 8, 2011

Lunch Di Pizza Hut

lunch tadi makan di Pizza
syikin mengidam sangat nak makan pizza
aku biasa-biasa jea
ingat kami berdua jea lunch bersama
bila aku turun opis nampak suami syikin menanti di bawah
terus aku cakap taknak follow la
ialah segan plak nak meyempit sama
ialah bagi peluang syikin dating bersama dengan suaminya
dan-dan tu jugak minah nie tarik tangan aku lunch sama-sama jugak dengan dorang

jadi lunch tadi bukan berdua tapi bertiga
kacau daun syikin nak berdating dengan hubby dia
try promosi terbaru dari pizza
banyak cheese - gemuk la aku macam nie

budak berdua yang otak gila-gila eheh
citarasa pun sama
tapi bab pilih suami syikin yang kurus-kurus jea
aku punya taste yang bam bam hahahahahhaha


suami syikin
still cover-cover malu time makan

korang dah rasa ker pizza terbaru nie
ok la

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha