NuffnangX

Wednesday, November 14, 2012

Bila Cuti Nie laaa Kerjanya

semalam cuti
korang melepak di mana
aku....di rumah jea
pagi semalam mak uli tepung buat donut
kesukaan umairah nie
buat pun sebab umairah request
biasalah wan klu request dari cucu
confirm akan di buatkan

lepas mak goreng
aku celup dengan choc dan tabur dengan choc rice dan buble rice
memang nampak menarik
umairah dan umar memang bertambah suka la
sebab nampak cantik dan sudah semesti sedap eheh

lepas zohor hujan turun dengan lebat
perghhhh memang melayan tidor la
tidor sampai terbabas pukul 6pm
perghhhh lama gila dapat tidor

malam laks buat aktiviti senaman jari dan tangan hahahahahha
apa lagi melipat baju la
perghhh kalah gunung kinabalu tinggi baju yang bertimbun nie
nie la kalau di rumah aku nie
2 hari tak lipat baju
confirm nak menangis aku lipat baju
nasib baik la mak tolong melipat sekali
TQ mak mmmuahhhh

malam tadi budak berdua - umairah dan umar
ikut p.ciknya pergi open hiuse deepavali
terjah 2 buah rumah laks tu
balik tunjuk kat aku dapat duit raya
amboi dapat gaks duit raya

apa cerita korang :D 

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha