NuffnangX

Wednesday, December 5, 2007

HappY BiRtHdAy To All My FriEnDs

bln nie mmg ramai berday member2 termsk la aku..jgn tak tau berday aku sama ngan teman blogger aku sorang nie..saper lg klu bkn JUE..btl kanm jue berday kita sama..kita sambut sama2 la erk :D
  • 1hb tu merber aku ZO punyer berday..nama dia ZO FARADIVA..dlm teman2 aku sorang ajer pggl dia ZO, member yg lain pggl dia FARA..so bila sembang2 psl minah nie mesti pggl lain2 pdhal org yg sama jea..jd aku ucapkan SELAMAT HARI JADI ZO & SEMOGA BERBAHAGIA N SENYUM SOKMO..cpt2 kawen aku nak mkn nasi minyak ko nie..




  • 2hb berday ayah aku plak..nsb baik jatuh hari ahad jd blh la aku wish kat ayah aku..aku cuma nyanyi ayer kat ayah aku..ayah aku dah senyum2 kambing..malu la tu..sorry la ayah tak smp nak beli hadiah..mkn kat luar ajer la erk..SELAMAT HARI JADI AYAH ..SEMOGA ALLAH SENTIASA MELINDUNGI AYAH & SIHAT WALAFIA..AMIN




  • 5hb plak bestfren aku punyer berday..saper lg klu bkn shumie..aku ingat nak buat kek utk di tapi tak smp plak sbb mlm td zura dtg umah, borak punyer borak tgk jam dah 11 lebih mata pun dah ngantuk..beli ajer kek kat opis aku tu..jd pg td aku surprisekan shumie ngan kek yg ake beli tu la..terkejut dia (may be buat2 terlkejut kot hahahaha)..tiup la lilin tu..dia suka chesecake..tu yg aku beli flavour tu..tapi mmg sedap..SELAMAT HARI JADI SHUMIE..SEMOGA KO CPT2 KAWEN & BAHAGIA SELALU mmmmuahhhhh




  • 28hb plak..mesti la berday aku..jd semua kena ingat tau :D


chesecake - fav shumie


sggh menyelerakan


malu konon nak tiup lilin


berday gurl - shumie

7 kata-kata indah:

pearlEJ said...

Happy Birthday utk semua2 jugak.. :D

fizz said...

aah hepi besday utk semua kawan2 ena, x lupa buat tuan punyer blog, wish awal-awal,hehe :D

ZH - Ena said...

ej - thanks kak :D

fizz - mmg awal eheh :D

julia said...

hmmm cake !!
kirim salam kat shumie eyhh.. happy birthday shumieeeeeeeee.!

nanonano said...

hepi besday nano,
ahahhaha..
lmbat lg daa, ishk :p

mama ranggie said...

mesti ingat ni coz besday adik ipar mama pon...

ZH - Ena said...

jue - dah ckp pun

nano - bila nano plak

mama ranggie - ingat jgn tak ingat :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha