NuffnangX

Wednesday, July 25, 2007

RECAP

ari sabtu lepas family pak uda aku datang umah utk ziarah atuk aku..skang nie rasa x surprise pun kalau adk beradik maa aku datang umah kami sbb datang nak ziarah atuk aku ajer xder benda yg lain pun..

pagi ahah pak uda aku buat roti canai, mmg sedap gila roti canai pak uda aku, roto dia wpun dah sejuk tapi still lembut lagi..sayang makan sampai 8 keping roti canai, mmg menakjubkan sbb dia x berapa sangat ngan roti canai, tapi pagi tu dia mmg nampak selera betul mkn roti canai, maa pun makan banyak..dalam kol 11 pagi family pak uda dah berangkat pulang, diorg balik awal sbb nak g sentul sbb nak tgk adk mak uda yg sakit..

ari isnin aku dapat tahu yg nurul dah pregnan, bestnyer..bila aku dengar rasa sedih gak sbb aku belum pregnan lagi tapi nurul dah dapat, tapi sebagai kawan aku ucapkan tahniah dan semoga Allah sentiasa lindungi nurul sehinnga selamat lahirkan baby dia nnti, insyaAllah..aku palk sampai ari nie x dtg period lagi sepatutnyer ari sabtu lepas aku dah datang period tapi x dtg pun..adakah ini tanda2nye aku akan pregnan jugak - tunggu dan lihat sahaja (sayang pasti marah kalau tahu aku mengharap sgt sbb kalau xder rezeki aku mesti nangis n sayang xnak tgk aku bersedih)..
petang aku buat chese kek blueberry-mmg menyelerakan lah..sedap gak mcm blh buat business ajer eheh

ari selasa - sedih gila sbb petang aku dah datang period ingat kan kali nie ader lah rezeki aku tapi nampaknyer xder lagi lah..aku nangis & sayang pujuk aku supaya bersabar, agaknya bila lah kita akan dikurniakan anak dari benih kita berdua sayang..

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha