NuffnangX

Wednesday, July 11, 2007

PAGI YANG SEDIH

bila aku bangun tido, n tgk cage hamster aku tgk yg abi dah bgn sbb aku usik kepala dia, tapi bila aku usik aish x gerak2 pun bila x puas ati aku buka lampu tido tgk2 mmg sah yg aish dah keras..makner nyer aish dah mati lah..uwaaaa sedihnyer..bila sayang msk n tgk muka aku nampak sedih sayang tanya nape ngan aku..aku ckp lah yg aish dah mati..terus sayang peluk aku na pujuk..dia ajak aku beli hamster baru utk ganti aish, aku ckp nnti lah..dlm aku tgh sedih tu sayang blh buat lawak "kita cari isteri ke dua utk abi lah" aku mcm nak tergelak tapi simpan dlm hati ajer lah

aku bungkus aish dlm tisu utk di tanam, abi aku tinggal kat umah x bwk g ofis sbb lini cuti ari nie jadi dia blh tgk kan abi, sbb kalau letak kat maa takut jd mcm ari tu plak, asyik terbalik ajer comel kerjakan sbb geram kan hamster aku nie..

tapi mmg kena cari pasangan utk abi, kesian plak abi sekor2 dlm cage nie..kena ajak sayang g beli isteri baru utk abi lah (pinjam kata sayang), beli kat Bandar Baru Sg.Buloh ajer lah

x panjang nyawa aish ngan aku
aish dah mati bila aku buka penutup cage hamster
aku letak aish atas tisu sebelum di tanam
tinggal abi ajer - kesian kan

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha