NuffnangX

Monday, July 16, 2007

HARI MINGGU DI SIJANGKANG

Ahad 15072007

segarnye udara pg kat kg sijangkang nie, bgn pagi rasa dah segar, mandi plak mmg segar ialah mandi air kolah kan..mlm td sampai umah kol 12 lebih mmg ngantuk gila lah..aku plak tido dlm keta rasa mcm xnak bangun ajer..buka ajer pintu tgk kak mar n kak ros x tidor lg..family abg aman pun ader tapi semuanyer dah tido lah..dah pas salam aku msk bilik fuhhh leganya sbb tgk bilik tido dah kemas eheh terus landing atas katil, nak buka mata pun dah x larat, sayang suruh bangun sbb suruh aku tukar pakaian tido tapi aku dgn mata terpejam cuma tukar seluar ajer..selesa btl dapat tido zzzzzzzzzz

sarapan pagi dah siap tersedia dah, ari nie nak msk aper erk..aku n kak mar discuss, aku ingat nak msk macaronni sup n kak mar plak nak msk nasi ayam..ok lah tu..aku n sayang g pasar nak beli bhn2 utk mkn tghari nie..banyak jgk barang yg di beli, x menang tangan lah utk di bawa eheh aku lah yg kuat bershopping, sayang geleng kepala ajer

sampai umah barulah kami breakfast, aku belikan kek utk Apai (atas kek nie ade keta kecil mmg comel lah), time aku bg kat Apai dia mmg malu lah nak amik, kepala plak asyik lah tunduk, akhirnya aku pas kat sayang utk bg kat apai, malu btl kat aku apai nie)

tgh hari aku n kak mar menjalankan tugas sbg Chef..kak seri bertindak sebagai pemerhati ajer ialah dah x larat nak bawak perut, mmg makin besar lah perut kak seri (padahal deliver babay bln October nnti)

aku msk sup ayam n rebus macaronni n siapkan semua bahan2 utk msk nasi ayam n goreng sayur campur sekali..kak mar msk nasi ayam n wat sos cili..msg2 tunjukkan kepakaran masing2 lah..penat gak..siap memasak kol 2pm, lama lah jgk..penat dibuatnyer tapi happy lah sbb smua puji masakan kami eheh

ptg aku tido (mcm biasa lah sebelah ptg mesti aku tido time family abg aman balik aku mesti tido)..

kami balik sg.buloh kol 11.300pm pas dah mkn n aku pun mengemas dapur..kesian plak kak ros nnti sbb banyak keja yg perlu di buat..

k bye semua jumpa lg pas 2 minggu lg

sayonara

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha