NuffnangX

Saturday, July 14, 2007

PERJUMPAAN DI RUMAH BOB


biasanyer kalau kat tempat keja aku nie ari sabtu ramai customer yg datang tapi ari blh bilang berape ramai customer yg datang..aku plak mmg mengantuk sungguh lah ialah malam tadi aku tidor kol 2am sbb tgk citer transformer..mula2 mmg tgk ngan sayang tapi sayang dah tertido kat sebelah..jd aku tgk sorang ajer lah..bkn tgk kat panggung pun cuma tgk kat VCD ajer..malas nak beratur panjang n ddk lama2 kat dlm panggung..

pg tadi pun punyalah liat nak bangun sampai sayang dah tarik kaki aku still xnak bangun akhirnya sayang picit2 betis baru lah aku bangun sbb kat betis kalau org picit aku akan geli n x thn nak gelak..pandai btl lah sayang cari idea nak bangun kan aku..

mlm nie kami akan balik kg sayang..aku baju pun x pack lg sbb pg x sempat nak pilih baju2 yg kena di bawa ke kg. mlm nie seblm blk kg kami singgah umah bob dulu sbb sayang nak amik VCD..jd blh tukar2 sekali kalau diorg ader VCD yg baru..

ingat ptg nie pas abis keja aku nak wat american beef lah..dah lama x buat..ingat nak wat mlm tadi tapi dah tgk VCD rasa malas plak, padahal semua bahan dah siap tiggal nak msk kan dalam tempat pembakar ajer..

sayang bagi msk kat timer aku kat tempat keja (sayang ari sabtu 1/2 day) yg dia dah bersihkan cage abi n dah mandi kan abi pun..ingat nak bwk balik abi blk kg jgk lah..eheh bg surprise kat mak mertua aku
PETANG

Sampai ajer umah aku dah sibuk memasak ialah mlm nie nak g umah nurul & bob, mcm yg dirancanglah aku nak msk mecican beef & sup sosej..kol 8.15pm baru lah aku siap msk, yg mengemasnyer adelah sayang sbb aku x solat magrib lg, thanks sayang sbb very helpfull kat ina..


mecican beef - menyelerakan yum..yum


sup sosej - ala2 sup pizza hut

sampai umah bob kol 10pm, kesian diorg sbb mesti dah lapar ialah mesti diorg x mkn lg sbb nak tggu lami sampaikan..nurul masak mee goreng, sedap jgk dia msk, nurul rasa surprise sgt sbb aku dtg pun bwk makanan, pastu banyak lah plak aku bwk eheh xper kita makn dulu pastu baru borak sbb aku pun dah lapar sgt eheh


menu : mee goreng, jambu cicah asam boi, mecican beef & sup sosej


dr kiri : bob & sayang - happy nampaknyer


bob menyakat nurul

pas makan kami borak2 dulu pastu sayang & bob nak main game plak..alahai nie yg bosan nie ialah mesti lg lah lama nie aku plak dah nguntuk sgt, aku tgk nurul pun mcm dah mamai lg plak esok dia ader khursus kat KL..dah kol 11 lebih aku tgk sayang main game makin rancak plak..ehh x blh jd nie..aku dah cubit2 sayang baru lah nak angkat punggung nak balik..dalam keta terus aku rebahkan seat..apa lagi aku bantai tido ajerlah..
aksi bob pas kalah game bola
senyum bangga pas kalahkan bob

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha