NuffnangX

Wednesday, May 30, 2007

moral support

ari nie my hubby ade interview kat flextronic kat shah alam dlm kol 2.45pm, aku harap2 sayang cool jea dpn penemuduga, harap begitu lah.....Good Luck Honey

smlm kami chat pasal hubungan kami, sayang tanye 9 bln kami dah kawen nie ade x sikap dia yg menjengkelkan aku...aku ckp la yg kentut dia tu kena cover skit ialah aku asyik kena tembak ngan kentut dia ajer....ade 1 ari tu kan sayang ade minta aku wat kan air teh utk dia, ayat dia ade la bunyi mcm nie

"sayang buatkan air teh pottttttttttttttttttttt, sayang buatkan air teh pottttttttttttttttttttttt, sayang watkan air teh potttttttttttttttttttt"

nak pecah perut aku dwatnye ialah bila last word tu sayang akan kentut, nasir yg dengar pun terbahak2 gelak....pecah usus kentut aku gelak, mmg selumber gila la, aku ckp la klu dpn org kena cover dpn isteri pun kena cover jgk la x elok kan (tapi ape2 pun tu la hubby aku)

pagi tadi sayang anto aku kat umah shumie, aku g keja tumpang shumie la nampaknye, tapi ptg nnti sayang akan amik aku kat opis..aku ajak sayang g 1utama sbb aku ade amik coupun utk tgk movie 200 pounds beauty citer korea harap2 dapt tgk n best la citer nie

sebenarnye dah lama x kuar berdua ngan sayang ialah x pernah lg spend time btl2 berdua, ari ahad lepas aku ade ckp kat sayang yg aku nak kuar berdua ajer utk dptkan quality time ngan sayang, x pernah lagi g jauh2 ngan sayang ialah bila cuti mesti x kat umah aku @pun kat umah dia, dah tanggungjawab kan kena berkorban, tapi yg pasti aku mmg nak g bercuti berdua ajer ngan dia tapi entah bila la agaknyer kan

kat tempat keja aku skang nie ader problem la, aku pun x pasti nape la ngan bos aku tu, dah 3 minggu x masuk opis (kalau dtg akan ddk kat luar n kalau nak bagi barang mesti pas kat org lain utk bagi kat kami), 3 mggu lpas aku ade tanye kat dia " nape akak bawak mechanic x bagitau kat kami ialah bila kami menjerit panggil mechanic, mechanic lain ckp yg mechanic tu xder mechanic tu g ikut akak" pastu dia senyap n keluar n sampai la ari nie dia wat x tau jea ngan kami n x msk opis langsung..dia x pernah pikir ker kalau dia wat mcm tu, kan bagi kesan kat kami..ialah mcm kami jahat sgt, bila shumi bg msg dia balas plak, tapi bila aku bg msg dia x reply smula pun...sblm nie klu aku x puas ati aku ckp jea tapi nape that day aku ckp (soalan normal jea nie) dia terus nak marah..skang nie dia plak mcm budak2 ialah sblm nie berapi2 ckp kalau ade masalah baik luahkan n cakap kat org tu jgn simpan dlm ati nnti semua masalah xkan selesai....skang nie dah terbalik (mcm ibu ketam anak berjalan lah tapi ibu ketam still jln x betul jgk) pening jgk kepala aku dibuatnyer, nie yg aku nak berhenti jea keja n buka business sendiri, aku pun mcm tekad nak open business sendiri...

entah la hidup nie mcm2 masalah, antara nak hadapi utk selesaikan @pun larikan diri dr menghadapi masalah
jadi tanye la diri masing2 ape pilihan yg nak dibuat.......

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha