NuffnangX

Friday, November 25, 2011

Sudah Tua Sampai Wallet Pun Tertinggal

mungkin nak masuk siri no.3 tahun nie
jadi fikiran semakin pelupa hehehehhehe
tu la minum lagi air ada semut kihkihkih
macam biasa pergi kerja seperti biasa
cuma bila aku sampai depan pintu ofis
selongkar punya selongkar tak jumpa
siap taburkan semua barang atas tangga lagi
sah confirm..pasti..aku tertinggal wallet di rumah
telefon mak dan tolong check kan
dan pasti emmang tertinggal di atas meja solek di dalam bilik
jadi tak dapat la masuk ofis pagi tadi
sebab aku simpan kunci ofis dalam wallet
jadi menanti la aku dengan sabar di tangga
msg syikin dia cakap nak dekat sampai - selamat
sebab aku memang dah tak tahan nak tempah tiket masuk toilet
syikin buka pintu jea terus meluru ke toilet
tetiba plak nak terkucil - seyes tak tahan

jadi moral of the story sebelum keluar kerja
tolong periksa dahulu isi barang dalam handbeg

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha