NuffnangX

Thursday, November 3, 2011

Hari Nie Super Duper Buzy

semalam MC sebab demam
mak cakap aku demam sebab terkejut dengan xcident
yang terjadi pada diri aku
dan tak bersemangat sebab semangat aku jauh
jadi petang semalam jumpa hubby k.liza (payroll dept)
untuk ambil air penawar
dan malam jumpa doktor untuk ambil ubat
ialah sejak xcident aku asyik sakit kepala jea
jadi doktor cakap mungkin aku asyik memikirkan perkara tersebut
jadi tu yang membuatkan aku sakit kepala


hari nie aku super duper bz
kena siapkan semua Invoice untuk Hong Leong Bank
memang kelam kabut sikit la
sebab semalam semua branch telah menghantar attendance
tapi baru hari nie aku boleh buat semakan pada attendance HLBB
dan baru boleh buat Invoice
jadi memang tak berkesempatan untuk buat BW
sorry yea teman-teman
nanti ena terjah kalau sudah free
bye :D

1 kata-kata indah:

Ya ALiya said...

salam..ena lya dah dapat parcel...tapi tak sempat lagi buat entry...t lya buat yer....tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha