NuffnangX

Tuesday, November 15, 2011

Sentiasa Baju Nak Sama




umairah dan pija kalau selepas mandi memang memeningkan kepala aku

ialah kalau boleh dari atas ke bawah mesti nak sama

seluar atau baju mesti nak sama ataupun warna yang sama

kadang-kadang tu kalau takder yang sama meraung-raung si pija nak jugak

sama macam umairah

aku yang sudah naik angin pun meraung sekali

kalau belikan umairah t-shirt mesti kena belikan sekali untuk pija

takut kes nak sama la nie

selalu pesan pada lini adik aku

kalau balik rumah mak bawak la sekali baju pija yang sama macam umairah

jadi takder la kes asyik meraung nak sama jea

geram tau



baju angry bird nie aku beli di pasar jea

sepatutnya sehelai RM10.00 tapi memandangkan aku beli 2 helai

terus aku minta diskaun

dapat la sehelai RM8.00 jadi bayarlan RM16.00

kadang-kadang aku nie jenis yang kalau dapat diskaun skit pun

sudah rasa puas hati

korang setuju tak macam aku

apa yang kita beli mesti nak dapat diskaun..walaupun dapat diskaun RM1.00

tetap rasa happy

betul tak :D

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha