NuffnangX

Tuesday, July 3, 2007

SAYANG'S HOMETOWN

sabtu lpas aku balik kg sayang, mmg pnt gila lah ilah ari satu lpas adelah last month sbb every last month aku akan wat stockcount, siap smuanyer kol 9pm sampai umah kol 9 lebih, aku rehat jap sayang ajak gak mkn sbb time aku balik tu dia tgh mkn, aku mls tpi my hubby ttp nak aku mkn, jd dia suapkan aku mkn..baik tul sayang akunie (tp selalunyer mmg selalu nak minta suap pun eheh)

kol 12 lebih baru lah aku n hubby bertolak balik kg, aku siap bwk selumut n bantal lg utk mmudahkan misi aku tido dlm kereta, nasib baik sayang x cubit2 aku bila aku nak tido kali nie mgk dia tau aku pnt sgt kot..mmg lena la aku tido tau2 sayang kejut aku sbb dah sampai kg..tgk jam kol 1am..family kak ros blm tido lg sbb diorg pun baru jea sampai dr Ipoh, Perak (Mak abg kamal meniggal dunia, Al-Fatihah), family abg man dah tido gak tapi si kecik safuan x tido lg siap merangkak nak turun tangga lg, sayang cpt2 amik dukung, tahan tul mata safuan nie..geram tgk safuan nie mata dia mmg besar.




cute kan

msk bilik emmmmm kena mgemas lah nampaknyer tpi aku trs jea landing atas katil kesian sayang ialah dia lah yg kena menyapu semua habuk dlm blk..aku bentang cadar baru dulu pastu mata aku dah berat, tapi sblm tido nak hug dulu from my hubby (sayang dah tahu sgt perangai aku sblm tido mesti kena bagi hug n gud nite kiss), sayang ckp baring jap pastu dia n basahkan bdn sbb x selesa n rasa mcm melekit, bila bgn pg nak solat subuh tgk sayang tido pakai seluar jean - jd mlm td dia pun terus jea tido nampaknyer dua2 dlm keletihan

pagi ahad - pas solat aku tido semula, bila terjg dah kol 9am aku bermalas2an atas katil, rasa malas sgt nak bgn. tapi kena bgn gak nnti aper kata ipar duai aku nnti kan
aku mmg suka mandi kat blk air kat depan umah, bila ari siang aku ok jea mandi sorang2 tpi klu mandi mlm msti kena ade peneman mangsanyer tentulah sayang. sayang slalu suruh mandi kat dalam umah klu dh malam tapi aku yg degil nak mandi kat luar, aku suka sbb air dia sejuk sgt mmg akan segar lah pas mandi, mak mertua aku pun suka mandi kat luar nie..

ari nie anak sepupu dia kahwin, jd yg lelaki dah g awal lah sbb kena tlg aper yg patut kat sana, yg perempuan g lewat pun x per, bfast cuma roti ngan baked bean ajer, aku x mkn pun cuma minum air teh ajer..

kol 11am aku g umah ngan kak seri, segan gak nak msk sbb dah ramai org kan tapi msk gak nak menyelit2 gak..kami lepak kat dapur ramai gak sepupu sayang aku kenal jd xder lah rasa terasing sgt ckp pun bahasa melayu takut gak diorg speaking nnti png kepala aku x phm aper yg diorg ckp..siap bergosip lg hehehe biasalah bila perempuan dah berborak "girl talk"

pastu kami g mkn mmg sdp la lauk yg terhidang, lg2 sambal goreng dia nk tambah tapi segan la plak jd x bertambah la kena minta resepi dr mak aku nie mcm maner nak wat sambal goreng nie..pas mkn aku ikut kak ngah balik aku pun dah x thn nak lepak lama2 kat umah pengantin nie sbb panas sgt..sampai umah terus telentang kat depan tv, fuh lega dapat lurus kan kaki (org lelaki xder blh lah baring kat ruang tamu)

petang aku teman kan kak seri g beli jamu, aku tgk perut kak seri dah makin besar bln 10 nie dapat anak buah la aku, agak2 lelaki ker perempuan erk. hampir tersesat la cari umah mbah nie tapi akhirnyer jumper gak umah yg di cari..pas beli jamu kak seri ajak g beli present utk pengantin td, kami g Telok utk beli present, yg amir n apai mmg suka g maner yg diorg suka aku takut diorg nie ilang jea mmg nakal anak buah aku nie, pastu beli jajan skit n terus balik

sampai umah tgk sayang dah ader kat umah, muka mcm tired jea, aku plak mmg dah ngantuk sgt jadi aku solat zuhor dulu pastu baru lah tido..sampai ke ptg gak la aku tertido..6.30pm baru aku terjg

mlm kami dah berangkat balik, sayang nak tgk citer natural kat umah..
kol 10 lebih dah ader kat umah, dapat tgk ending jea mcm maner, pasnie episod baru citer smallville citer nie farez suka giler tgk citer nie

tggu ajer la mggu nie citer dia

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha