NuffnangX

Thursday, June 28, 2007

MY FAVOURITE PLACES

tempat yg aku plg suka pergi adalah IKEA Damansara..tiap2 ari dpt g pun mmg aku suka.kat sini aku blh lepak lama2 n blh jln lama2..aku suka kat bahagian dapur..blh tgk hiasan dalaman n tgk alatan perabot dia camner..sayang pun suka g kat cni..klu aku dah umah sdiri aku akan jdkan IKEA sbg rujukan utk hiasan dalaman rumah aku nnti..

ingat nak ajak sayang g IKEA mlm nie lah..tapi sblm ajak aku tanya sayang dulu sama ada dia OT @pun tdk ari nie..dia ckp klu OT blh n xnak OT blh..tapi aku nasihatkan dia utk OT ajer ilah blh tapi gaji bln nie kan..aku x ckp aper2 plan aku mlm nie..tapi dia mcm dah syak aku mesti dah plan nak wat aper2 mlm nie..ingat xnak ckp tapi dah ptg barulah aku bgtau kat sayang aku nak g maner mlm nie..tapi dia x reply msg aku, mgk bz kot..xper la next time blh g gak..lg plak sayang kan bz.

mlm td aku msk mexican beef..aku wat skit ajer lah bila dah siap msk semua adk2 aku ckp sedap, bila wat skit ckp sedap tp bila wat byk ckp x sdp lah plak..mcm2 lah dorg nie! jd msg2 dpt mkn skit ajer la, aku plak still lapar sayang ajak mkn kat luar tapi aku mls nak kuar..nak mkn nasi mcm dah lewat sgt ilah dah kol 12 lebih, jd sayang tlg mskkan baked bean chess (sedap gak sayang aku nie msk) thanks sayang mmmmmuahhhh love u

tido pun lambat mlm td ialah dah mkn lewat jd kena tggu mknan jatuh ke bwh dulu lah

mlm nie nampaknyer ader kat umah ajer la

xper la kita g lain kali ajer la sayang

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha