NuffnangX

Monday, July 9, 2007

PROJEK HARI MINGGU

Ahad 08072007

pg nie x mcm ari2 mggu yg lain sbb kami berdua bgn awal mcm nak g keja lah..aku dah plan nak wat aper ari nie..aku ingat nak wat :


  1. Kemas dapur
  2. Cuci tingkap dapur
  3. Mop lantai dapur
  4. Basuh baju
  5. kemas ruang tamu
  6. Vacuum carpet
  7. kemas beranda luar
  8. etc
byk gak benda yg aku nak wat tapi aku mulakan dgn tgk baby aku dulu..aku n sayang mandikan abi & aish dulu, sayang yg tolong lapkan abi & aish, aku pegang mcm x kuat jea takut terlepas ajer lah sbb comel tggu msa jer nak gigit abi & aish, sayang msk kan comel dlm sangkar jd keadaan akan selamat lah kalau abi @ aish terlepas sbb comel dah kena kurung sekejap..aku cuma bersihkan cage hamster n letak serbuk kayu dlm cage


sayang mandikan abi


abi dah siap mandi


aish tgh dilap oleh sayang


pas mandi perut pun lapar

bila dah selesai semua benda, apa lg jalan kan tugas msg2, bila sayang tgk aku sibuk mengemas kat dapur, sayang ckp nak tolong mengemas kat depan, aku ingat kemas biasa2 ajer, bila aku tgk kat depan mmg sayang mengemas bersungguh2 habis semua tempat sayang kemas, habuk atas perabot pun sayang lap siap buat perubahan kat ruang tamu..wahhh rajinnyer suami aku nie mmg bertuah lah aku dapat suami yg ringan tulang nie

dah siap mengemas semuanyer kami lepak depan tv layan DVD tgk citer 1 night at muzeum
kelakar tul lah citer nie adk2 aku siap gelak kuat2 lg...aku x kesah asal kan layannnnnnnn

pastu baru lah aku memasak plak..aku msk sup ayam n wat grg sayur campur siap wat sambal kicap lg 9sup ayam mmg favaroute sayang) makan pun akan bertambah, aku suka bila dia mkn sbb nampak menyelerakan..jd penat aku memasak akan hilang bila tgk sayang mkn dgn berselera..

jd ari nie kami berdua hanya lepak di rumah n mengemas ajer lah

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha