NuffnangX

Tuesday, December 30, 2008

CeMbUrU

tgh nie mak aku pg hosp ngan sobri..sobri cuti lama kan jd kena la drive mak aku pg hosp..sayang plak subuh td terus pg umah kami..sayang pg senyap2 ajer, pas aku solat subuh, aku smbg tido semula..bila kol 7am aku bgn tgk sayang takder kat sebelah..cari kat luar pun tak jumpa..bila tanyer mak maner sayang..mak ckp pg2 lg menantu dia dh kuar pg umah..

sayang pg sendiri ajer la ari nie..dia tak bg ikut dia tuk kemas umah sbb aku blm pulih sepenuhnye lg..sbb smlm aku dh mengadu yg perut aku rasa ngilu, tu yg dia tggl kan aku kat umah ari nie..klu aku bgn td mmg aku nak ikut jgk..tak kira!! tapi bila dipikirkan semula, sayang buat mcm nie supaya aku tak rasa penat n taknak bg perut aku sakit semula..ok

jd mak aku pg hosp bwk fiza shj..aku tak pg sbb aku lawat adk aku ptg nnti..time mak aku nak pg, umairah dh menangis sbb dia nampak wan dia dukung fiza ajer n tak dukund dia pun..aku dh gelak sbb cemburu la tu ialah wan dia hanya dukung fiza ajer..bkn nangis ajer, tgn umairah dh ke dpn minta di dukung oleh wan dia..

terpaksa la mak aku dukung fiza n umairah serentak..baru la umairah senyap..siap senyum lg..mmg sweet la time nie..tapi sekejap ajer mak aku dukung sbb dh lambat nak g hops kan..mak aku pujuk umairah sekejap ajer siap janji ptg nnti wan akan peluk umairah ajer biar fiza ngan opah dia tau..

bila aku dh dukung umairah n lambaikan tgn umairah kat wan dia, muncung umairah punya la panjang..hahahaha ank aku nie ikut perangai aku bila aku tak dpt something..apa lg mesti la muncungkan mulut..aku sendiri tgk gelagat ank aku nie..umairah sayang nie..makin comel la ibu tgk :D


kena la dukung si kembar nie - tak larat mak aku nak dukung



fiza serba purple


umairah - geram kat pipi

6 kata-kata indah:

PuteriSatu said...

na...dalam setahun dua ni jangan angkat benda berat2 sangat tau...sebab luka c-ser ni..walu kat luar nampak baik..tapi dalam makan masa setahun dua untuk sembuh sepenuhnya....

mana gambar umairah guna kamera baru....nak tengok...

shafarina said...

aiyoh

memang macam papa lah umairah ni

Dakjaat™ said...

wah!!! Twinsss!!!
tahniah dapat anak kembar!! =)

selamat tahun baru .... =) kecik2 dah reti nak cemburu .. hikhik! ;p

ZH - Ena said...

puterisatu - tu la skang nie pun still ada rasa skt..bila jln rasa terbuai2 kat bhg dlm..rasa mcm ngeri ajer kan..

dh amik tapi tak upload pun lg..laptop ada virus la :D

shafarina - btl kan

dakjaat - bg ena diorg nie twins..tapi fiza nie bby adk ena..k\ena kena jg sbb adk ena msh kat hosp lg

antalya said...

makin lama makin comei baby umairah ni..gerammm

ZH - Ena said...

antalya - ibu dia lg2 la geram..lunyai pipi umairah ibu n babah dia kerja hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha