NuffnangX

Sunday, February 1, 2009

PoS ExPrEss - BlAnKeT

hari sabtu lepas baru la aku terima bungkusan dr AS..aku order blanket dr as..sblm nie mmg aku pernah beli online dr dia..tapi aku beli jenis single..skang nie aku beli jenis queen..ingat sblm nie beli nak bg umairah pakai tapi skang nie aku plak yg pakai..kadang2 tu berebut ngan sayang nak pakai selimut nie..padahal sayang pun ada selimut sendiri n aku pun ada selimut sendiri..tapi tu la still nak berebut gak selimut nie..suka ngan selimut tampal nie sebab sejuk ajer tak rasa panas pun..

bila aku buka bungkusan nie, n bentangkan selimut nie mmg besar..colour pun cantik ajer..sayang ckp mungkin akan order lg untuk letak kat kampung..as pun baru bgtau aku yg dia ada jual online sarung bantal n tilam..mungkin aku nak order sekali sarung bantal..sebab utama aku suka sebab sejuk..mmg sejuk korang..mmg tak rugi la aku bayar RM40 utk queen blanket nie..single plak cuma RM30 jea..tak membazir la..



tadaaaaa bungkusan yg aku tunggu2


ada saper2 yg tggl kat area nie??


bahagian atas blanket


bahagian bawah blanket

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha