NuffnangX

Thursday, February 19, 2009

LuNcH WiTh ZuRa

biasanya waktu lunch aku lepak kat opis ajer..malas nak kuar klu beli makanan pun aku minta bdk opis yg lain tapaukan utk aku..lg plak klu aku mkn bfast yg heavy lunch aku dh tak makan..sbb still kenang lg kan..

td aku lunch ngan zura..tu pun secara spontannya ajer..kami YM td, pastu zura tanya lori yg kat tepi padang tu buka @pun tdk..aku ngan selamber ckp buka ajer..than kami decide nak lunch sekali..opis kami dekat ajer..bila zura sampai kat tepi padang yg lori tu takder, maknenya tak berniaga la m.cik tu..alahai kesian zura sbb dia dh teringin nak mkn nasi grg m.cik tu..

jd kami decide mkn kat restaurant Jabina ajer..kat sini gak kami makan..takper la zura nnti kita mkn kat lori tu erk..takder rezeki kita nak mkn hari niekan..

kesian zura sbb dia ada resdung, lg plak dia mkn kuteaw kungfu yg mmg ada seafood dlmnya..mmg asyik menggaru idung ajer la dia..mak aku pun kena resdung gak n makan pil..kira ok la pil tu sbb bila mak melantak seafood selamber jea tak gatal..nnti aku try tanya kat mak aku maner mak aku beli..blh bg zura try kan..



menu aku - kuteaw ladna - sedap sgttttt

zura punyer menu - kuteaw kungfu - nampak sedap gakkkk

zura - maniskan orgnya

berkawan dr sek menengah lg nie

4 kata-kata indah:

arianna adrizal said...

wpun da mkn tp rs lapar pulek.. huhu

Shumierain said...

nampak cam sedap jer 2..dekat gan opis ko ker

zh-ena said...

anne - biasa la bila tgk gambo semua nampak sdp..

shumie - ha'ah nak try ker..jom ajer

antalya said...

malu2 je zura tu..eh nanti sy nk tau jugak kat mana mak awk beli pil resdung tu..ada masalah resdung gak ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha