NuffnangX

Thursday, February 5, 2009

BaRaNg DaPuR

memandangkan barang dapur kami dah kehabisan..sayang ajak pergi Giant malam td untuk beli barang dapur..aku nak masak pun takder mood sebab nak capai ajer dah abis, tu yg minggu nie aku malas masak + aku plak mmg penat minggu nie..jd sayang beli bungkus ajer - senag..jd pas dah beli barang2 dapur malam tadi aku dh exited plak nak masak petang nie..dah pikir2 pun nak masak ayam santan cili api (macam dh terliuh palak) hehehehe

nasib baik la malam tadi kat Giant shah alam tak ramai sangat orang jd mmg memudahkan kami utk pilih2 barang la..macam biasa umairah mmg budak baik..diam ajer dalam stoller..masa nak bayar kat kaunter umairah dah terlelap..mungkin sejuk tu yang syok ajer tido..

malam td pun makan bungkus ajer..tapau :D

ialah nak masak pun sudah kol 10 lebih, nak tggu masak lg kol baper la kami berdua dapat makan..dah la masing2 lapar tahap singa kebulor pun..hahahaha seyes mmg lapar, aku kat opis tak sempat makan pun, kesian kan :(

macam biasa la, kalau shopping barang2 umah nie, kalau ada bahan basah akan di bawak naik umah dulu (ialah kami tggl kat tingkat 4 kan maner la ada lif ) barang kering akan ditinggalkan dulu dlm keta..esok aku bwk separuh n lg separuh sayang akan bawak (tapi biasanya sayang yg bwk semua sekali - gagah perkasa katakan heheheheh )

nak beli umah bawah ari tu dah terlepas, takder rezeki la nampaknya..emmm harap kami dapat la beli umah sendiri :D




sebelum keluar rumah kita jd model dulu :D

sayang tgh pilih hashbrown


sayang malu bila aku nak amik gambo dia
muka seposen jea




budak baik diam ajer dlm stoller

penuh ngan stok makanan ringan ajer
kudapan kami bila duk depan tv

yg nie plak stok brg dapur kami..
byk dlm tin ajer hehehehe

p/s - muka aku mcm kena ruam susu jea la..mcm maner nak hilangkan erk
pakai cream yg doc bg pun hilang kejap jea pastu akan ada semula..
tak suka tak suka tak suka, sbb muka aku akan nampak mcm kena kurap jea huhuhuhu

2 kata-kata indah:

iman said...

hehehe lawaklah acik ena nie, selalu ruam susu baby y kene, ini acik ena lak y kene..
erk acik ena dah x susukan umairah susu badan g ker?

zh-ena said...

tak la umairah susu botol jea skang nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha