NuffnangX

Wednesday, October 24, 2007

DinneR At SicRet ReCiPe

kat opis aku nie baru jea buka restaurant Secret Recipe..pas balik keja aku pergi la kat cini, sepatutnya dah lama gak aku nak msk sini utk rasa food yg ada di sini tapi selalu tak berkesempatan utk dtg..
aku plan nak dtg jumaat lepas ngan shumie tapi minah nie plak taknak pg plak dia nak pergi Jusco Kepong..kalau dah pergi ke sana apa lg yg dia nak mkn mesti la mr.tappayaki..mmg minah nie obses gila kat mr.tapyaki

aku msk ajer kat restaurant nie aku tgk2 kat almari kaca ialah nak tgk kek apa yg sedap..emmmmmmm semuanya nampak menyelerakan lg2 kalau ada chese nie..finally dah puas tgk2 aku pilih kek yogurt cheese..pastu aku amik tempat utk isi perut aku nie..waiters dtg bwk kan menu, jenuh gak nak pilih apa sbb semuanya nampak sedap kat dlm menu nie..

aku pilih spegetthi belognese cheese, drink - ice lemon tea ngan pencuci mulut kek yogurt cheese..amboi semuanya cheese, mmg naik la berat badan aku pas nie..langsung tak control makanan yg aku mkn..tak kesah lah

sampai licin la aku mkn, tak tinggal apa pun dlm pinggan..mmg sah aku dlm kebuluran eheh..perut dah kenyang tak larat plak aku nak mkn kek nie..aku minta waiters bungkuskan utk aku ajer..

sbb terlupa nak amik gambar kek time atas meja td, jd dlm keta sempat lah aku berposing jap ngan kek eheh

kat umah baru nak rasa kek tu..tu mkn sbb lini tanya saper punya kek dlm peti sejuk..kalau takder saper reminder aku mmg aku tak mkn lah..apa lg LUPA lah

tapi mmg sedap






tgh lapar gila nie


fuyoooooooooooo..mmg licin


tak sabar nak "ngap"


cheesecake yoqurt


pucatnyer muka

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha