NuffnangX

Wednesday, October 10, 2007

BeRbUkA PuAsA : MeMbEr KoLeJ

ari isnin yg lepas, aku berbuka puasa kat luar ngan member kolej aku time belajar kat KPM, Beranang dulu..lama tak jumpa mmg dpt lepaskan rindu lah..kami berbuka kat BigPlate, Subang Permai..

yg paling lambat sekali sampai seperti biasalah off course tentu lah kami..sayang sampai umah dah kol 6 lebih jd kami keluar rumah pas magrib..solat jap lah jd senang skit bila dah solat sbb takder lah sibuk nak mkn sibuk gak nak cari tempat solat kan..

bila sampai tgk diorg dah kosong pinggan..emmmmm diorg dah berhenti mkn ker..
ooooooooo diorg berhenti sekejap nak relax kan perut yg dah tepu ngan makanan

aku ddk sekejap pastu salam ngan member pastu apa lg cari makanan..

aku tak mkn banyak sgt lah, sbb bz berborak eheh

aku ddk sebelah Daa, jd aku banyak berborak ngan Daa..yg join berbuka nie :

* aku n sayang
* shumie
* imah n bad - tgh pregnan 5 bulan
* dee - jd cikgu skang nie
* daa - buka Taska kat S.Alam
* zura - skang tinggal kat Subang 2, dkt ngan umah sewa aku lah, blh jumpa selalu erk
* leen n friend - tak dpt bwk hubby dia, kerja kat Radicare (saper2 nak beli MC blh
beli kat dia
* zofaradiva - tggl kat Damansara Damai, kerja kat Aswara
* naa - aku tak berape ramai ngan dia nie tapi kenal lah satu kolej gak

bila dah borak nie mmg banyak citer yg kuar..dee akan kahwen bln December nie..leen plak jd pengutus kad utk alice..alice akan kahwen 28hh Oct nie..ramai member aku yg dah nak berkahwen..seronoknya bila jumpa korang semua..terimbau kenangan yg terindah time belajar dulu..

sayang jd pemerhati tgk telatah kami..mmg asyik gelak ajer lah


with Daa


dr depan : Daa, Naa, Zo, Dee & Zura


dr depan : Leen, Shumie, Imah & Bad


dr kiri : zo, aku, dee & zura


reunion KPM


with zo & dee


zo & dee tgh pilih dessert - lapar lg ker eheh


shumie tgh bz collect duit utk bayar buffet yg kami mkn


mari kita serbu..


with Dee


with Zura


with Leen


ayu nyer Zo pakai baju kurung


Semoga Berjumpa Lagi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha