NuffnangX

Monday, March 19, 2012

Tetiba Teringinnya

tadi belek punya folder gambar
ternampak laks gambar aku dengan KFC Krushers
emmmm tetiba laks aku nak sangat kebenda nie nak minum huhuhuhu
aku suka flavour bluberry
chicpsmore dah try rasa dia ok la
oreo laks aku memang tak suka choc nie
sebab utamanya nanti celah gigi nampak hitam - boleh tak alasan nie eheh

tapi seyes la nak benda nie
balik nie macam tak sempat jea nak singgah kfc
kalau mc'd cuma ada mc'flurry jea
flavour pun biasa-biasa jea
huhuhuhuhu bestnya kalau kfc sebelah ofis aku nie jea

hehehehehhe alamak habis la kalori aku nanti
ada siapa-siapa baik hati tolong belikan
sayanggggggggg ngehngehngeh

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha