NuffnangX

Friday, September 18, 2009

ApEr YaNg BaRu

mesti ader yg tertanya2 lg aper yg aku sign
pd hari rabu yg lepas kan
emmmm tuttttttt salah la
aku tak beli umah pun lagi..nnti2 kot
aku sign utk loan keta
hehehehehehe ingat hari tu
keta tu tak sempat kuar sebelum raya
maner la tau yg loan aku lulus ngan senang ajer
tanpa ader masalah..pergggg lega sgt



lama gak nak tggu turn kami kena attend
entah aper la en.nor tu buat
lama sgt nak cari document
muka sayang pun dh tension
ialah bosan menunggu


siap sign semua terus kami pergi
jumapa salesman utk bg document semua
nak amik keta hari rabu tu jdk tak sempat
sbb nak settlekan ngan Puspakom lg
pastu nak fully checked semula
jd hari khamis petang kami dtg semula


jd semalam aku ngan sayang
amik la keta baru kami nie
alaaaaa bukan keta baru pun
kami amik keta 2ndhand jea
mmg puas hati ngan keta nie
sbb baru 1st owner
owner sebelum nie pun tak modified aper2 kat keta nie
keta nie thn 2002
loan utk 7 tahun


cuba teka keta aper
v
v
v
v
v


mesti dah tau kan
nie ajer la utk 7 tahun pengangkutan
utk kami sekeluarga
keta kancil aku ~ aku akan pakai utk pergi ke keja
sayang akan naik motor utk pergi keja
keta baru nie utk kami anak beranak utk pergi
ke maner2 ~ senangkan besar skit



syg tgh test drive keta nie
algamdulillah rezeki ank kami kan
bersederhana dlm semua segi lebih afdal

3 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

mcm zie gak ko ye...simpan satu kete tuk jenjalan...ngadaplah pi'il kete tue nti...hehhee

~ain said...

hamboi.. sakan naaa... raya pun pakai kete baru!!!

zh-ena said...

zura - harapnya keta nie sayang la kat kami..klu dh syg jgn la tunjukkan pi'il kan..harap2 ok la semua kan

ain - keta 2ndhand ajer ain..keluarga dh besar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha