NuffnangX

Wednesday, December 5, 2012

Saya Berwajah Mix

hai semua
jangan terkejut umairah ada darah mix tau
nak tahu mix dengan apa
jom layan

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
mix with cute duck hehehehehhehe
asal aku cakap macam tu
lately nie kalau berposing atau bergambar
pasti akan menjuihkan bibir dia ke depan 
hello

hai cute tak saya

posing siap angkat kaki lagi

dan bapak kepada mix saya dibawak khas oleh
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 babah saya
one happy family of ducky
hahahahhaha cuma ibu jea tak terselit

tapi betul la saya memang mix
saya mix sebab babah saya orang JAWA
peace dari umairah hahahahahhaha

so cute

2 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

comelnya..muncung2 lagi semua..he he he...

Sidratul Muntaha said...

muncung jgn tak muncung umairah
ahaha..
aku tak thu plak ape term klu bpknya jawe kwin dgn org melayu
tpi klu mcm kes aku ni
maknya jawe bpknya melayu
atok aku panggil
anak beret

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha