NuffnangX

Tuesday, December 4, 2012

2nd Day Umar Di Nursery

Alhamdulillah
syukur sangat untuk hari ke dua nie
umar tidak meragam

kejutkan pagi tadi sekali jea
terus bangun
Alhamdulillah senang nak hadle umairah dan umar
selepas mandi pakai pakaian
minum susu sambil tonton tv tengok kartun

aku bersiap untuk pergi kerja
goreng nugget sedikit untuk anak-anakku bawak bekal ke nursery
salam wannya dan terus gerak

sampai di nursery
umar ambil masa jugak nak turun dari kereta
aku dan kakak pujuk baik-baik
baru umar turun dari kereta

sambil pegang bekas berisi nugget
umar leka bermain dengan kawan-kawan barunya
cuma aku nak salam dan peluk 
umar taknak 

aku keluar pun umar rilex jea main dengan kawan-kawan
jadi hari nie aku pergi kerja dengan hati yang tenang
tidak gundah gulana macam semalam 

Good Boy
macam tu la anak bujang ibu tak takut dan berani dengan persekitaran baru
Good Girl
macam tu la anak dara ibu pandai jaga adik

Alhamdulillah 
semoga Allah swt senantiasa melindungi anak-anakku
Amin

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha