NuffnangX

Thursday, October 11, 2012

Wallet ~ Beg Duit


wallet
lelaki atau perempuan
pasti memiliki beg duit aka wallet
si gadis kecil pasti mempunya beg kecil mereka sendiri
macam umairah..bermacam-macam gaya

bagi aku wallet memang penting
mudah untuk menyimpan pelbagai jenis kad dan sudah semestinya duit
pilihan aku wallet yang simple dan mesti nak berwarna choc
lebih kepada kulit
dan bukan jenis yang panjang
yang orang selalu letak bawah ketiak tu hahahahhhaa

aku suka yang macam lelaki
empat segi jea
yang kalau pakai seluar jeans
letak jea di kocek belakang
senang jea nak pergi ke mana-mana
tak perlu nak jinjit handbeg

wallet nie aku beli semasa sales Padini di Shah Alam
tahun 2008
hampir 4 tahun aku sudah pakai wallet nie
kini terpaksa meninggalkan wallet nie
zipnya tidak boleh lagi tutup dengan sepenuhnya
huhuhuhuhu sedih nak ketepikan wallet nie
banyak memori di simpan :D

emmmm sayang tetiba
nak wallet baru :p

4 kata-kata indah:

adianiez AIDA said...

Aida plak suka yg panjang :-)
Senang letak mcm2. Now pakai carlorino. Panjang, zip, ada 5 compartment! Memang penuh... mcm2! :-) hi hi...

attyfir said...

kty lak tak kesah camne...janji ada..

Unknown said...

saya suka yang panjang.. kalo boleh muat letak hp skali.. keh keh keh..

Zura Tahir said...

dulu aku suke wallet size cm tue..senang nk buh kat poket seluar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha