NuffnangX

Friday, December 9, 2011

Kasih Seorang Kakak


hari sabtu yang membosankan
tak tahu nak buat apa
waktu pagi bz la skit
sebab mengemas rumah segala bagai
tapi bila waktu sudah tengahari
sudah membosankan aku
taktahu nak buat apa
msg sayang balik awal atau tidak
ingat nak ajak keluar
tapi pukol 9 lebih pun tak balik lagi
ialah ingat waktu aku cuti nie
waktu petang nak la ajak umairah dan umairah ke padang permainan
tapi aku tak boleh nak pergi seorang sahaja
sebab siapa nak control budak berdua nie
lasak tak ingat dunia

aku suka tengok gambar dua beradik nie
umar sambil menyusu landing di atas pahah kakaknya
baik jea umairah melayan umairah sambil menengok kartun
selalunya bergaduh jea dua beradik nie
tenang jea hati aku tengok

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha