NuffnangX

Saturday, April 23, 2011

Sarapan Sempoi


pagi sabtu nie aku sarapan beli di tepi jalan jea
tak sempat nak minum di rumah pun
beli ku tiaw campur dengan mee
tak suka sebenarnya ku tiaw dengan mee
cuma nak lari dari makan nasi lemak
ialah hari-hari makan nasi lemak
badan pun dah di pam-pam naik hehehehehe
buat milo panas
air yang habis
sarapan tak habis pun
tau makan tak habis baik beli kuih jea
emmmm membazir jea


hari nie turn aku untuk bekerja
macam pelik jea kan bila aku cakap turn aku untuk bekerja
di syarikat nie
setiap hari sabtu kena gilir-gilir untuk bekerja
setiap department kena gilir-gilir untuk datang bekerja
minggu pertama dan minggu ke lima memang tak payah bekerja
cuma ke dua, ketiga dan ke empat
sahaja yang kena datang bekerja
jadinya sebulan kami datang kerja pada hari sabtu sekali sebulan jea
nak datang setiap minggu pun boleh jea
tu pekerja contoh tu
cepat la naik gaji tu :p


sejak kerja di sini
aku rasa ok la
suasana ok
rakan-rakan pun ok
yang penting dekat dengan rumah
tak sabar nak tunggu bulan depan
sebab nak tahu aku akan di confirmkan @pun tidak
debar jugak
tunggu dan lihat jea la nanti


ok la nak sambung kerja
banyak yang tak terbuat lagi nie

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha