NuffnangX

Tuesday, May 15, 2007

KENDURI IKAN BAKAR

mlm pas g sg.congkak, aku x tau la plak kat umah aku nak wat mkn2, bila pas bangun dari tido (penat berendam dalam air sg.congkak) maa aku ckp ade n.grg kat depan, n bila aku kuar jea tgk2 punya la byk n.grg yg di buat satu kuali besar (terpikir la aku sape je yg nak mkn nie)






sayang plak kuar pakai seluar pendek dia pun rasa mcm terkejut ialah meriah semacam jea kat depan kan...aku ade ambil gambar bukti dia pakai seluar pendek (dlm keadan mamai hubby aku tu)




sayang pakai seluar pendek


bila aku selidik nape ade wat makan2, mlm tadi umah p.cik malik ade wat kenduri doa selamat jadi ade byk nasi lebih, jd dari di buang mcm tu saje jd maa aku cadangkan wat n.grg n makan ramai2 jd x la membazir n.grg tu (klu buang menangis nasi tu nnti)

jd xkan nak mkn n.grg jeakan jd msg2 tambah la mknan ape2 yg patut....abg atan n m.cik wok sponser ikan n bakar kat tempat burger kedai maa aku, maa aku plak mskkan nasi yg p.cik malik bagi n goreng keropok ikan sekali...p.cik awe plak sponser kuah asam n kerang bakar... dan aku plak sponser perut aku utk di isi heheheh (hampeh jea aku nie)

meriah btl la mcm ade wat kenduri kawen la plak (mcm nak dekat jea lini nak kawen)
ade 6 family yg mkn kat beranda umah aku la (family p.cik mustaji, m.cik yati, p.cik malik, m.cik milah, abg atan n p.cik awe)...yg bebudak plak mmg ramai la bising plak jgn ckp la...


hakim yg comel

semua org blm mkn lg tapi hakim dh ddk dpn kuali n.grg nak mkn...karang x bagi abis terbalik plak ng.grg dia nak amik jd aku la kena layan budak bertuah nie...sambil teman aku pun tibai sekali la mkn (lg sakali hampeh)


time mkn ngan semua org la plg happening ialah beranda umah aku dh la kecik jea semuanye kena berhimpit2 ddk suruh mkn dlm umah xnak, diorg ckp mkn kat beranda nie sejuk skit. kelakarnye n.grg tu dihidang dlm kuali tu jgk x salin dlm mangkuk pun.





Nasi goreng ade ummmppppp

entah bila lg la blh mkn ramai2 mcm nie lg kan


makan jgn x makan


chow dulu bye


0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha