NuffnangX

Wednesday, December 2, 2009

Emergency Call

pukol 4pm aku dapat call dari babysitter umairah
terkejut jugak tapi dalam hati jangan la jadi ape2 pada umairah
ialah jarang babysitter umairah akan call
biasanya msg ajer kalau nak bagitau ape2


bila aku angkat

"Ena, Umairah badan dia panas sangat la skang nie" Efa
"hah yea ker..ok ok ena balik skang..tunggu yea" aku la tu ibu yg menggelabah

time efa call nie aku baru jea masuk opis
sebab sebelum tu aku kena pergi SS2
amik barang kat showroom
kalau aku dapat call time aku tgh n d way balik
confirm aku akan jadi lebih menggelabah
dan cara pemanduan aku lebih dasyat dari pemandu F1


jadi terus jumpa Mr.Than yg aku nak balik..kalu dia tak bagi pun aku cabut jugak..tak kira :p
Mr.Than nasihatkan aku terus bawak baby pergi jumpa doc
jangan tunggu lama2
ok boss :D


sampai rumah terus ketuk pintu umah efa
buka ajer pintu terus meluru kat umairah
mmg sah badan anak aku panas
alahai ciannya anak ibu
ingat nak terus pergi
tetiba hujan turun punya la lebat gila
angin pun kuat sesangat
terus aku masuk rumah
tak jadi nak bawak klinik
call sayang
sayang cakap tunggu dia balik..sayang minta balik awal
jadi skang nie aku tunggu sayang sampai rumah than baru lah pergi klinik
skang nie aku pakaikan umairah stoking
letak coolfever belakang umairah
dan tampal jugak atas dahi


cepat la sayang balik
nangis aku tengok umairah skang nie




1 kata-kata indah:

Suziey Ahmad said...

ouh siannya umairah,,teruk tu demam..hmm aQeel pn demam..on off on off..cuaca kot..sabar ye ena..smga umairah cpt sembuh ye cayang..ena jgn panik if anything happen..cool n pk dgn waras what to do..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha