NuffnangX

Tuesday, June 9, 2009

ShOPPiNg

malam tadi kami pergi Giant Kota Damansara
motto utama nak beli kipas jea
tapi tu la kan bila aku dh kuar
confirm la mcm2 benda nak di beli
pdhal baru jea mggu lepas dh beli barang dapur



umairah mmg suker duk dlm trolley nie
tapi tu la sekejap2 jea letak
tak blh duk lama2 dlm tu
aper jea brg yg kami letak dlm trolley tu semua
nak pegang
jadi dia akan pusingkan badan dia
utk capai semua barang tu
kita tgk bahaya la kan
takut badan dia nnti tergeliat plak
mmg tak blh duk diam2


tgk la tu
umairah tgh mkn kentang goreng
dah dpt mkn baru la duk diam2



bila naik eskelator (btl ke ejaan nie :p )
semua org si kecik nie nak pandang
smp tereteleng2 la kepala tu
nak tgk orang
heheheheh lawak jea tgk



kipas yg di beli
nak pasang aircond sayang tak bagi
sayang taknak umairah manja ngan sejuk
nnti blk kg susah
alahai tapi skang nie
ibu umairah yg tak tahan
skang nie malam mmg panas betul la
klu dulu takder anak blh la tido dlm bogel kan hehehehe
skang nie maner la boleh kahkahkahkkah
kang muka umairah pelik jea tgk ibu dia nnti hehehehehe



aku nak round shopping lagi kat bahagian bawah giant nie
tapi sayang dah wat muka masam
sbb umairah dah tido
sayang plak terpaksa dukung umairah
bawak umairah dlm keadaan di atas amat la
melenguhkan sendi2 otak lengan tau
sbb aku pun dah pernah rasa
dukung umairah dlm keaadaan mcm tu


sayang benarkan aku msk satu kedai jea
tu pun kedai baby
sbb aku nak beli kan umairah kasut
dah dpt kasut dah tersangkut benda lain plak
sayang dah jeling2 aku bila
tangan aku dah amik baby lengging n baju sejuk utk umairah
sayang geleng kepala ajer la
aku plak senyum ajer :D



perut kami berdua mmg lapar
jadi ngan keadaan sayang yg tak mengizinkan mkn kat luar
kami beli tapau ajer la
aku ajak sayang mkn nachos nachos - mexico punyer food
sayang ckp sedap ker
aku cuma geleng kepala ajer sbb aku pun tak pernah rasa
jd tgk menu
pelayan tu yg syorkan maner yg sedap
aku ikut ajer
dan minta tapau



bukan kami taknak bwk stroller umairah
bila bwk ajer mesti umairah taknak ddk lagi dlm tu
letak ajer jerit kuat2
tunjuk protes
tu yg dah malas nak bwl stroller tu
harap cpt la bby sling yg aku order tu smp kat aku
dah tak sbr nak guna bwk umairah


tapi kan sayang tak sabar2 nak balik
sbb dia nak berak hahahahaha
jgn marah sayang hehehehe
aku suh g jea toilet giant
sayang taknak
sbb guna toilet luar takder feel
ader2 jea la sayang nie
jgn sampai terberak dlm seluar sudah


tu yg muka sayang monyok jea tu :p
tahan something ngehhh



dlm sayang tahan berak tu
layan kan gak kareneh perangai tal betul isteri dia nie
aper lagi kan
tlg amik kan gambo aku hehhehehe

4 kata-kata indah:

saya said...

wahh....ibu shopping sampai tertido2 umairah tu. memang kadang saya tengok orang bawak stroller jugak tapi baby dai takmo duduk dalam tu. maybe sebab tengok ramai orang lalulalang dia pon jadi excited. tu yang takmo duduk dalam stroller tu agaknya. anyway... kene bawak jugak kot.. untuk waktu2 kecemasan, tetiba baby tido mcam tu. hehehee....

Zura Tahir said...

ibu gile shopping anak n husband jd mangsa....xpatut xpatut

zh-ena said...

ciksaya - tu la next tiem kena bwk gak la..tapi sebenarnyer kan stroller umairah tertinggal kat umah wan dia tu yg tak letak umairah dlm stroller heheheheh

zura - x patut mmg kena ikut gak la hehehehe

~ain said...

hahah.. statement dulu-dulu boleh laaa tidur b**** tu amatlaaaa membuatkan daku terasa!! Hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha