NuffnangX

Thursday, August 21, 2008

JuMpA MiMaH

smlm pas blk dr keja, aku n hubby terus pg S.Alam utk jumpa member aku mimah..kebetulan smlm aku ada msg dia than dia ckp yg dia trn ke S.Alam sbb ada mtg kat sini..aku pun dh lama tak jumpa dia sejak abis study dulu thn 2002..lama kan kami dh tak jumpa..


jumpa dia pun sekejap ajer sbb kol 8.30pm dia ada perjumpaan ngan member mtg dia kat sini..jd kami jumpa dlm 1 jam ajer..lepak kat stall mamak kat Alam sentral..mimah menginap kat Quality Hotel..jd mmg ptt la kami jumpa kat mamak stall nie sbb btl2 depan Hotel dia menginap..


biasa la bila dh jumpa, mesti buka blk citer lama time study dulu..pastu citer psl anak plak..ank dia dh setahun lebih dh skang nie..muka mmg ikut btl la muka ayah dia..anak ayah la nie..muka dia dh tembam n badan pun dah naik..tu pun dia ckp dia mkn time lunch ajer..pg n malam dia tak sentuh mknan pun..ada can nak xplain psl korset halle nano kat mimah nie..tapi memandangkan waktu perjumpaan kami amat terhad aku batal kan dulu nak xplain kat mimah..next time dlm phone aku blh story kat dia..


ari nie dia akan balik ke JB pas dh abis mtg..jd entah bila la pas nie aku akan jumpa mimah lg..mimah nie kan klu dh mula ckp mmg ssh nak non stop..hahahahaha btl tau sbb tu la dia ada tahi lalat bwh mulut dia..jgn mare mimah klu ko baca blog aku nie..


cian hubby aku, dia cuma ddk dgr ajer la dgr perbualan kami..ajak mimah mkn dia taknak jd aku yg dah kebulur nie cuma minum air ajer la..sama gak ngan sayang..takper la nnti pas jumpa mimah baru kami pg mkn..


kol 8.30pm mimah dah minta diri utk blk bilik..ialah hp dia pun asyik ringging ajer..tu tanda member2 dia dh panggil la tu..takper la walau jumpa sekejap tapi dpt la lepaskan rindu kat member la..entah2 jumpa semula bila anak msg2 nak kawen nnti..chewahhhhhhhh


pastu baru la aku n sayang pg makan..memandangkan kami mls nak jln2 lg nak cari tmp makan jd kami kat kenny rogers kat dlm Alam Sentral ajer..senang kan..


biasa la sayang mmg suka mkn kenny rogers nie..tapi sayang ckp tak berapa sedap la ayam kat sini, pastu kecik plak tu..btl tu biasanyer aku tak abis pun mkn ayam dia tapi kali nie aku blh abis plak ayam tu..mmg dh kecik la ayam kenny rogers skang nie..tapi tak tau la tmp lain mcm maner..sayang amik muffin pun banana flavour..ialah wife dia kan anti skit ngan banana..pantang ada perisa banana @pun buah banana mmg aku tak lepaskan peluang..hahahaha


tapi yg pasti mlm td mmg best la :D




anak mimah - comel kan



langsung tak sama kan muka mimah ngan anak dia..

saper lg tembam pipi dia??
bila la kita akan jumpa lg kan mimah..

9 kata-kata indah:

aNIe said...

Salam Ena...lamanya tak dengar khabar dari ena...tau2 baca berita Ena tengah pregnan...

Jom ke blog akak...beli set bersalin Sendayu Tinggi...memang tip top...

http://aniesbizz.blogspot.com

zh-ena said...

kak lady - salam kak..ok ker set tu??

13may said...

hehhe hehhe

Zu Ismail said...

uihkz...terkejut kite.. member kite ade gakz nama mimah... huhuhuhuh

salam kenalan dan salam singgah...

13may said...

selamat berpuasa. Moga Ramadhan kali ni yang lebih baik dari tahun2 yang sudah meninggalkan kita.

shafarina said...

Salam Ena. Dah OK kan alergik hari tu?

Salam Ramadhan ye.

cikdinz said...

salam ramadhan...

Anonymous said...

allergiknya teruk eh...
makan jelah ikan bilis ngan sardin..elak dr mkn ayam..

Hudd Pique Lovato said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
"MAAF ZAHIR & BATIN"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha