NuffnangX

Friday, February 22, 2008

RaTu HaTi Ku

selamat hari jadi mak..hari nie genap la usia mak aku 49 thn..(mak aku plg muda di antara besan dia) muda la tu tapi mak maertua aku plg nampak muda tau


sebagai anak aku doakan kesejahteraan mak aku n sentiasa sihat selalu..risau kalau aku dgr mak aku tak sihat..mula la tak tentu arah hidup aku..perhubungan aku lebih rapat ngan mak aku..bukan bermakna aku tak ramai ngan ayah aku tapi segala hal aku lebih senang bincang ngan ayah aku..tapi aku tetap sayang kedua2nye dlm hidup aku..tanpa mereka siapa la aku kan..tanpa mereka tak lahir la aku kat dunia nie..


jd aku plan ngan adk2 aku utk wat surprise tuk mak aku..emmm aku plak tak sempat nak buat kek..adk2 aku siap ckp lg..


"apa la along nie, tauke buat kek pun kena beli jgk ker kek!!"


sorry la bkn taknak buat tapi mmg tak smp nak buat..nak buat mln td, bdn dah penat jd ingat nak buat pas blk keja..tapi aku smp umah pun dah kol 6 lebih, mmg tak smp nak buat la..takper la lain kali aku akan buat erk..sayang pun ajak beli kat luar ajer..


janji jumpa kat umah mak aku kol 8pm tapi kami smp umah mak kol 9pm..sorry lambat..kami pg dulu ATM, beli kek n beli satay dulu..


mak nampak happy bila semua anak dia ada kat umah..aku angkut mknan sorok2 dr keta..susun atas meja pastu pakat ngan adk2 aku..


ayah, sayang, sobri, cham, apis stanby tuk nyanyi lagu..lini jg lampu..n tugas aku plak pura2 pggl mak msk dlm..


aku pg kat kedai


"mak cpt mak, comel (kucing kesayangan family aku) tgh wat kelakar kat dlm (sambil tu aku tarik tangan mak aku"


mak pun tanpa melengah2 kan masa, cpt la bangun nak tgk apa la comel buat kan..


bila mak smp ajer kat pintu terus aku jerit


"surprise!!!!!"


lampu terbuka n terdengar la lagu berday utk mak aku..


mmg nampak lain la muka mak, haahahahahaha tak caya la tu..


air mata dah berair alaaaaaaaaaaaaa nak nangis la tu


apa lg potong kek n acara mkn2 pun bermula..best plak bila dah kumpul ramai2 nie..


SELAMAT HARI JADI MAK..SEMOGA SIHAT SELALU N KAMI SENTIASA SAYANG MAK..


kek chocolat utk mak



buat hajat cpt mak



3 org perempuan dlm family aku
p/s : byk lg gambo tapi bila nak upload punyer la lama, 1 gambo dkt 1/2 jam nak upload..bosan gila

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha